From The Secret Daily Teachings


You can limit yourself by the story you have created about you. Here are some simple examples of how the story we have created about ourselves can limit us:

I am no good at math. I have never been able to dance. I am not a very good writer. I am very stubborn. I don't sleep well. I am very moody. I struggle with my weight. My English is not good. I am always late. I am not a very good driver. I can't see without my glasses. It is hard for me to make friends. Money seems to slip through my fingers.

The moment you become aware of what you are saying, you can delete these things and rewrite your story!

 


你可以用你創造的故事限制你自己。這裡舉幾個我們如何創造屬於我們自己的故事來限制自己的簡單例子:

我數學不行。我永遠無法跳舞。我不是個好作家。我很固執。我睡得不好。我心情不好。我很辛苦對抗我的體重。我的英文不好。我總是遲到。我不是個好駕駛。沒有眼鏡我就看不到。我很難交到朋友。錢似乎會從指間滑出。

若此刻你能覺察你說了什麼,你就能刪掉以上這些事情並且重寫你的故事。

 

From The Secret Daily Teachings


You are receiving thousands of messages from the Universe every single day. Learn to become aware of this communication from the Universe, who is speaking to you and guiding you in every moment. There are no accidents and no coincidences. Every sign you notice, every word you hear spoken, every color, every scent, every sound, every event and situation is the Universe speaking to you, and you are the only one who knows their relevance to you, and what the communication is saying.


Use your eyes to see! Use your ears to listen! Use all of your senses, because you are receiving communication through them all!

01.jpg  

每一天你都在從宇宙中接收到數千計的訊息。學會能覺察到宇宙發出的訊息,任何時刻誰跟你說話、誰在指引你都是一種訊息。沒有所謂意外或巧合。你注意到的每個跡象、你聽到、所說的每個字、每個顏色、每種味道、每個聲音、每個事件和情況,皆是宇宙在對你說的話,而你是唯一知道它們與你的聯結,且了解訊息在說什麼。

用你的眼睛去看、用你的耳朵去聽!運用所有你的感觀,因為你正透過它們去接收這些訊息。

 

心得:

沒有巧合....「巧合是上帝隱姓埋名的方式」--- 愛因斯坦

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    hipinklady 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()